måndag 26 augusti 2013

Måndag - veckans bästa dag

Idag är det måndag igen.
Skönt att få ett helt oskrivet blad att starta på. oavsett om man har varit "duktig" hela helgen eller syndat lite så kan man liksom starta på noll igen. Det tycker jag är bra. Man ska inte titta bakåt o älta en massa saker som man gjort som man skulle vilja göra annorlunda. Mycket bättre att se framåt.

Min veckosummering efter den första trevande veckan måste ändå bli BRA, med snudd på mycket bra :-)

Vikt: -2,5 kg

Idag så har jag fastedag, det betyder att jag åt lite yoggi o keso till frukost. till lunch efter träningen 2 små färsbiffar med bönsallad, till "middag" en nutrilettshake.
Jag kommer att ta en shake till ikväll o då har jag kommit upp i mina 600 kcal.

Imorron så kommer jag att äta som vanligt men då med lchfinspirerad kost.

En bra sak är att man kan välja lite som man vill med fastedagarna, måste ju inte alltid vara mån, tors eller liknande, bara dom inte kommer i följd.
Måndagar passar mig bra beroende på mitt jobbschema.

Ha det gött

ps, om du vill vara med i en facebookgrupp om detta så har jag startat det. bara att begära att få gå med.
den ligger här: https://www.facebook.com/groups/713000348717135/

Patric

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar